رئیس جمهور کره جنوبی آماده باش اعلام کرد
رئیس جمهور کره جنوبی آماده باش اعلام کرد

کیم جونگ اون،‌ دستور آماده باش کامل سلاح‌های هسته‌ای این کشور را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کیم جونگ اون، ‌رهبر کره‌شمالی بر ضرورت آمادگی این سلاح‌ها "در هر زمانی" تاکید کرد.

این در حالی است که کیم جونگ اون در مراسمی برای آزمایش یک پرتابگر راکت چند منظوره شرکت کرد و از نیروی نظامی این کشور خواست تا "به سرعت" این سیستم تسلیحاتی را که قادر به هدفگیری مناطق نظامی اصلی در کره‌جنوبی است، مستقر کند.

کره‌شمالی هم‌چنین اعلام کرد که در مواضع نظامی خود بازنگری خواهد کرد تا به طور "پیشگیرانه" با تهدیدها مقابله کند.

اقدام کره‌شمالی یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که سازمان ملل تحریم‌هایی را علیه این کشور به علت آزمایش‌های هسته‌ای اوایل سال جاری میلادی انجام داد.

این تحریم‌ها که شدت آن طی بیست سال اخیر بی‌سابقه بوده است، به آزمایش‌های موشکی و هسته‌ای اخیر از سوی کره‌شمالی پرداخته است. سازمان ملل گفته است که هدف پرتاب موشک ماهواره بر نشان دادن توانمندی‌های موشک بالستیکی بلند برد کره‌شمالی بوده است.

کره‌شمالی در پاسخ به این تحریم‌ها، تعدادی آزمایش موشکی دیگری در دریای شرق انجام داده است.

ارسال کننده ی این = مطلب کیم مین کی

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ سه شنبه 30 شهريور 1395 ] [ 13:45 ] [ کیم جین مین ] [ بازدید : 318 ] [ ]
آخرین مطالب

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]