توهین کره ای ها به ایران
توهین کره ای ها به ایران

مجله علوم ورزشی: در حالی که تنها کمتر از یک هفته به زمان بازی حساس تیم های ایران و کره باقی مانده است مربی تیم ملی کره جنوبی در یک اقدام غیر ورزشی سخنان توهین آمیزی را نسبت به ایران به زبان آورده که نیاز است تا با فشار رسانه ای این مربی را به عذرخواهی وادار کرد.

این مربی کره ای در مصاحبه روز 11 ژوئن اظهار امیدواری کرد که با شکست تیم ایران در هفته آتی مانع از حضور مستقیم ایران در جام جهانی خواهد شد زیرا که در ایران رفتارهای بدی با او و تیمش صورت پذیرفت!

این مربی نامودب که در بعد از برد کره در برابر ازبکستان سخن میگفت اظهار داشت که میخواهد با در هم شکستن ایران انتقام شکست تیم خود در تهران را بگیرد. چوی کونگ مانند اغلب مربیان شکست خورده دنیا دلیل شکست خود را بد رفتاری ایرانیان، عدم صدور به موقع روادید در ایران، زمین نامناسب تمرینی و میزبانی بد ایران نسبت داد و عنوان کرد که در ایران خاطرات بسیار بدی برای او و تیمش بجا مانده است!
او گفت ایران به هیچ عنوان میزبان خوبی برای تیم کره نبوده است.

همچنین او در یک سخن کاملا غیر ورزشی در حضور خبرنگاران عنوان کرد که از ایران خوشش نمی آید و به این خاطر دوست دارد تا ازبکستان بجای ایران در جام جهانی حضور داشته باشد.

این سخنان مربی تیم ملی کره جنوبی باعث خشم مربی تیم ملی فوتبال ایران شده و کی روش در یک نشست خبری خواهان عذرخواهی مربی کره جنوبی از ایران شده است.

امیدواریم تیم ملی کشورمان در هفته آتی بتواند با اقتدار حقانیت خود را به تیم ملی کره جنوبی و بخصوص مربی غیر مودب آن اثبات نماید.

مجله علوم ورزشی

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ پنجشنبه 22 مهر 1395 ] [ 19:32 ] [ کیم جین مین ] [ بازدید : 294 ] [ ]
آخرین مطالب

ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]