با هوش ترین مرد کره
با هوش ترین مرد کره
کیم آن یانگ، آی کیو 210
کیم زمانی که تنها سه سال داشت، می توانست به زبان های ژاپنی، کره ای، آلمانی و انگلیسی صحبت کند در واقع او از 6 ماهگی قادر به صحبت کردن نیز بود.
او در سال 1962 در کره جنوبی متولد شد و همگان را باحل مسایل دیفرانسیل پیچیده و مسایل انتگرال که به طور زنده از تلوزیون ژاپن پخش می شد، متعجب می کرد. وی در سن هشت سالگی نیز از سوی ناسا برای کار دعوا به همکاری شد.
یانگ پیش از سن 15 سالگی از سوی دانشگاه کلرادو، دکترای فیزیک را دریافت کرد و هم اکنون بعد از یک مرحله سریع و عجیب در زندگی به کره جنوبی بازگشته تا یک زندگی معمولی را با هم سن و سالان و خانواده خود داشته باشد و رویاهای خود را دنبال کند تا بعد از انتخاب رشته مهندسی عمران مدرک دکترای خود را نیز در این رشته کسب کرد.

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ دوشنبه 22 شهريور 1395 ] [ 22:55 ] [ کیم جین مین ] [ بازدید : 259 ] [ ]
آخرین مطالب

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]